Longboard i motocykl.

Sporty miejskie: wysoko ponad miastem.

Chris i Guto łączą siły, by podbić drogi w São Paulo i wokół niego. Zobacz, jak ta dwójka szybko nabiera prędkości. Chris Northover to po prostu porządny facet, który tak bardzo kocha jazdę na motocyklu, że uczynił z tego swój zawód. Guto to brazylijski longboardzista, który jeździ na desce od ponad siedmiu lat. Pasja do prędkości i zakrętów połączyła tych dwóch ludzi, niezależnie od tego, czy jeżdżą na dwóch czy czterech kółkach. Pozwól, by Ciebie też porwała.

Chris i Guto.

Chris i Guto.

Przyjemność ze wspólnej jazdy łączy Chrisa i jego przyjaciela Guto. Jazda jest zawodem i powołaniem dla obu z nich, nieważne, czy na motocyklu, czy na longboardzie. Chris przyjechał do Brazylii, by pojeździć z Guto i kilkoma przyjaciółmi po górach wokół São Paulo. Wyposażeni w G 310 R i longboardy wyruszyli, by przeżyć przygodę i świetnie się razem bawić.

+ Dowiedź się więcej
Najlepsze w longboardingu są zjazdy z góry razem z przyjaciółmi. Branie razem zakrętów to coś niesamowitego! To najlepsze uczucie na świecie!

Guto Negão

Wywiad z Guto

Guto Negão ma 27 lat i jest już mistrzem świata w zjeździe na longboardzie. Skateboarding jest jego pasją od czasu, gdy miał 20 lat. Zaczęło się jako hobby i wyłącznie przez przypadek odkrył, jak dobry w tym jest. Postanowił wystartować w wyścigu tylko dla zabawy, chociaż nie był przeszkolony ani nie miał doświadczenia. Był zszokowany tym, jak dobrze mu poszło. A teraz trudno sobie wyobrazić zawody bez jego udziału. W tym wywiadzie Guto opowiada o swoich doświadczeniach związanych z jazdą na longboardzie, co wspólnego mają longboardy i motocykle oraz o swoich planach na przyszłość.
Od jak dawna jeździsz na longboardzie?
Po raz pierwszy stanąłem na longboardzie, gdy miałem 20 lat. Zobaczyłem taką deskę i chciałem wiedzieć, co to u licha jest takiego.
Na co muszą uważać początkujący?
Przestroga dla tych, którzy zaczynają przygodę z jazdą na longboardzie: załóżcie kask i rękawice. Na początku upada się bardzo często i nie da się uniknąć używania rąk do hamowania, dlatego potrzebne są rękawice. Ochraniacze na kolana zapewniają jeszcze lepszą ochronę.
Jak często i w jaki sposób trenujesz, by być tak dobrym?
Trening jest naprawdę prosty. Ma charakter bardziej funkcjonalny. Staram się wzmocnić moje sekwencje ruchu. Prawdziwym treningiem jest sama jazda na desce. Najlepiej najwięcej, jak to możliwe, i jak najczęściej. Najlepszym sposobem na trenowanie jest, gdy ktoś popycha Cię do bycia lepszym. Dlatego potrzebujesz dużej drużyny i gór. Najlepiej, było to mnóstwo gór, o dużym zróżnicowaniu, różnych zakrętach i zmiennej prędkości.
+ Dowiedź się więcej
Brałeś udział w tak wielu imprezach w ciągu ostatnich paru lat. Która była najlepsza i dlaczego?
Zdecydowanie Teutonia, ze względu na duże prędkości. To bardzo techniczny wyścig, bo prawie nie wolno Ci się ruszać. Wchodzisz w „tryb wysokiej prędkości” i nawet nie możesz popatrzeć do góry, bo jedziesz tak szybko, a wiatr jest tak silny, że mógłbyś spaść z deski w każdej chwili. To było całkiem ekscytujące, ale myślę, że najbardziej niesamowitym wyścigiem w moim życiu był ten ostatni, gdy zostałem mistrzem świata.
Czy zostały Ci jeszcze jakieś cele po tym, jak zostałeś mistrzem świata?
Mój cel na 2016 r. to zdecydowanie zostanie po raz kolejny mistrzem świata. Zdecydowanie chcę wygrywać we wszystkich wyścigach, w których startuję. Można zostać mistrzem świata, chociaż parę razy przyjechało się na drugiej pozycji, ale ja chcę zawsze być zwycięzcą.
Jaką największą prędkość osiągnąłeś na longboardzie?
Moja największa zmierzona prędkość podczas wyścigów wyniosła 119 km/godz., ale mój osobisty rekord wyniósł 139 km/godz. Ale to nieoficjalny wynik, bo nie mogę go potwierdzić.
Czy uważasz, że jazda na motocyklu i na longboardzie mają ze sobą coś wspólnego?
Moim zdaniem to, co jazda na longboardzie i na motocyklu mają wspólne, to sposób pochylania się na zakrętach i to, jak czuje się asfalt pod oponami. Myślę, że uczucie, jakie się ma, pochylając się na zakręcie przy pełnej prędkości jest bardzo podobne na motocyklu i na longboardzie.
+ Dowiedź się więcej

Wywiad z Chrisem Northoverem

„Jestem bezlitosnym entuzjastą.”

Wywiad z kierowcą kaskaderem i autorem Chrisem Northoverem.

Dowiedź się więcej

Intensywna przyjemność z jazdy

BMW G 310 R.

Ten zwrotny pakiet mocy to esencja przyjemności z jazdy. Zbudowano go do jazdy po tętniących życiem miastach i dla wszystkich, którzy po prostu kochają jazdę na motocyklu. Jest on bardzo zwrotny i łatwo się prowadzi, a jednocześnie wykazuje sportowy charakter. Zarówno niscy, jak i wysocy kierowcy poczują się na BMW G 310 R jak w domu!

Przejdź do G 310 R
Więcej ciekawych historii.
Odpowiednie motocykle.