PROJEKT R9T JAPONIA.

Nowy rozdział w dziedzinie rozwiązań na indywidualne zamówienie.

Bohaterowie to czterej japońscy twórcy rozwiązań na indywidualne zamówienie, wszyscy powszechnie uważani za mistrzów w swoim fachu. Historia: każdemu z nich oddano do dyspozycji motocykl BMW R9T. I pozostawiono pełną swobodę dostosowania motocykla według ich upodobań. Wspólnymi łączącymi ich korzeniami były różne wpływy pełnego życia japońskiego rynku customizacji.

Nie wspominając o bezkompromisowym podejściu, indywidualnościach i obsesyjnemu zwracaniu uwagi na szczegóły. W efekcie powstały absolutnie unikalne motocykle, każdy z nich z innym znakiem rozpoznawczym swojego twórcy. Wyniki daleko przekroczyły wszelkie oczekiwania. W istocie te motocykle stanowią nowy rozdział w historii customizacji.

Czterech mistrzów customizacji – jedno zadanie.

Image old text
Image old text
Image old text
Image old text
Image old text
Image old text
Image old text
Image old text

Shiro Nakajima

Shiro Nakajima

Shiroh Nakajima założył warsztat customizacji Ritmo-Sereno w 2001 r. Stał się sławny za sprawą dostosowanego na zamówienie motocykla BMW "Cafe Racer". Obecnie pracuje w swoim nowym studio,46Works, w Yatsugatake w Japonii. Specjalizuje się w budowaniu i serwisowaniu dostosowanych na zamówienie motocykli. Rozpoczął także wytwarzanie części do klasycznych samochodów i planuje również wykonywanie oryginalnych poduszek. Przed otwarciem swojego warsztatu Shiroh był autorem i wydawcą czasopism motoryzacyjnych oraz profesjonalnym muzykiem.

+ Dowiedz się więcej

Hideya Togashi

Hideya Togashi

Hideya Togashi otrzymał nagrodę dla najlepszego motocykla pokazu w Jokohamie podczas Hot Rod Custom Show (HRCS) w 2006 i 2007 r. Projekty Togashiego były prezentowane na pokazach customizowanych motocykli w Europie i zbudowały jego pozycję w branży. Hideya zwraca szczególną uwagę na osiągi i projekt swoich motocykli. W rezultacie powstają dyskretne i niedrogie maszyny. Oferuje również projekty oparte na nowszych sportowych modelach. Uważa, że osiągi zawsze powinny przekładać się na większą przyjemność z jazdy. A zwiększanie przyjemności z jazdy jest misją warsztatu Hide Motorcycle od chwili otwarcia w 2003 r.

+ Dowiedz się więcej

Go Takamine

Go Takamine

Motocykle takie jak Harley Davidson, Triumph, Yamaha SR, XS i Kawasaki W650 przekraczają granice i łączą pokolenia. Choppery, bobbery, trackery i motocykle vintage MX są całkowicie odmiennymi projektami. Jednym ze znaków firmowych warsztatu Brat Style od czasu jego otwarcia w 1998 r. było doskonałe wyczucie drogi. W ostatnim czasie w warsztacie tworzy się motocykle MX w stylu retro na bazie Yamahy SR. W warsztacie Brat Style Go Takamine wytwarza szereg oryginalnych części i motocykli na indywidualne zamówienie. Startuje także w wyścigach Twinshock MX.

+ Dowiedz się więcej

Kaichiroh Kurosu

Kaichiroh Kurosu

Kaichiroh Kurosu uzyskał nagrodę dla najlepszego motocykla pokazu w Jokohamie podczas Hot Rod Custom Show (HRCS) w 2012 i 2013 r. W HRCS startuje ponad 650 zawodników z całego świata. To wiodący światowy pokaz dostosowanych na zamówienie i gotowych motocykli, projektów koncepcyjnych i najlepszej w swojej klasie kreatywnej inżynierii. Dwukrotna wygrana jest dowodem na to, że Kaichiroh Kurosu należy do najlepszych w branży. Otwarł swój warsztat w 2000 r. Dbałość o szczegóły jest dla niego najwyższym priorytetem. Potwierdzenie tego można znaleźć w pięknych liniach i krawędziach starannie wytwarzanych przez niego części, które służą do tworzenia motocykli o niezwykłej urodzie.

+ Dowiedz się więcej

Czterech mistrzów customizacji – cztery filozofie.

Czterech mistrzów customizacji – niekończący się cud.

Więcej ciekawych historii.

Odpowiednie motocykle.

spinner