PROJEKT R9T JAPONIA.

Nowy rozdział w dziedzinie rozwiązań na indywidualne zamówienie.

Bohaterowie to czterej japońscy twórcy rozwiązań na indywidualne zamówienie, wszyscy powszechnie uważani za mistrzów w swoim fachu. Historia: każdemu z nich oddano do dyspozycji motocykl BMW R9T. I pozostawiono pełną swobodę dostosowania motocykla według ich upodobań. Wspólnymi łączącymi ich korzeniami były różne wpływy pełnego życia japońskiego rynku customizacji.

Nie wspominając o bezkompromisowym podejściu, indywidualnościach i obsesyjnemu zwracaniu uwagi na szczegóły. W efekcie powstały absolutnie unikalne motocykle, każdy z nich z innym znakiem rozpoznawczym swojego twórcy. Wyniki daleko przekroczyły wszelkie oczekiwania. W istocie te motocykle stanowią nowy rozdział w historii customizacji.

Czterech mistrzów customizacji – jedno zadanie.

Shiro Nakajima

Shiro Nakajima

Shiroh Nakajima założył warsztat customizacji Ritmo-Sereno w 2001 r. Stał się sławny za sprawą dostosowanego na zamówienie motocykla BMW "Cafe Racer". Obecnie pracuje w swoim nowym studio,46Works, w Yatsugatake w Japonii. Specjalizuje się w budowaniu i serwisowaniu dostosowanych na zamówienie motocykli. Rozpoczął także wytwarzanie części do klasycznych samochodów i planuje również wykonywanie oryginalnych poduszek. Przed otwarciem swojego warsztatu Shiroh był autorem i wydawcą czasopism motoryzacyjnych oraz profesjonalnym muzykiem.

+ Dowiedź się więcej

Hideya Togashi

Hideya Togashi

Hideya Togashi otrzymał nagrodę dla najlepszego motocykla pokazu w Jokohamie podczas Hot Rod Custom Show (HRCS) w 2006 i 2007 r. Projekty Togashiego były prezentowane na pokazach customizowanych motocykli w Europie i zbudowały jego pozycję w branży. Hideya zwraca szczególną uwagę na osiągi i projekt swoich motocykli. W rezultacie powstają dyskretne i niedrogie maszyny. Oferuje również projekty oparte na nowszych sportowych modelach. Uważa, że osiągi zawsze powinny przekładać się na większą przyjemność z jazdy. A zwiększanie przyjemności z jazdy jest misją warsztatu Hide Motorcycle od chwili otwarcia w 2003 r.

+ Dowiedź się więcej

Go Takamine

Go Takamine

Motocykle takie jak Harley Davidson, Triumph, Yamaha SR, XS i Kawasaki W650 przekraczają granice i łączą pokolenia. Choppery, bobbery, trackery i motocykle vintage MX są całkowicie odmiennymi projektami. Jednym ze znaków firmowych warsztatu Brat Style od czasu jego otwarcia w 1998 r. było doskonałe wyczucie drogi. W ostatnim czasie w warsztacie tworzy się motocykle MX w stylu retro na bazie Yamahy SR. W warsztacie Brat Style Go Takamine wytwarza szereg oryginalnych części i motocykli na indywidualne zamówienie. Startuje także w wyścigach Twinshock MX.

+ Dowiedź się więcej

Kaichiroh Kurosu

Kaichiroh Kurosu

Kaichiroh Kurosu uzyskał nagrodę dla najlepszego motocykla pokazu w Jokohamie podczas Hot Rod Custom Show (HRCS) w 2012 i 2013 r. W HRCS startuje ponad 650 zawodników z całego świata. To wiodący światowy pokaz dostosowanych na zamówienie i gotowych motocykli, projektów koncepcyjnych i najlepszej w swojej klasie kreatywnej inżynierii. Dwukrotna wygrana jest dowodem na to, że Kaichiroh Kurosu należy do najlepszych w branży. Otwarł swój warsztat w 2000 r. Dbałość o szczegóły jest dla niego najwyższym priorytetem. Potwierdzenie tego można znaleźć w pięknych liniach i krawędziach starannie wytwarzanych przez niego części, które służą do tworzenia motocykli o niezwykłej urodzie.

+ Dowiedź się więcej

Czterech mistrzów customizacji – cztery filozofie.

Czterech mistrzów customizacji – niekończący się cud.

Więcej ciekawych historii.
Odpowiednie motocykle.